Reklamace zboží

Postup podle práva z vadného plnění: 

Vyplňte prosím formulář k reklamaci, ten se všemi náležitostmi a s fotodokumentací (ta je nutná) zašlete na e-mail: reklamace@home-dekor.cz

Nejčastěji nabízíme řešení: 

  • sleva
  • dodání náhradních dílů
  • výměna za nové zboží
  • vrácení peněz lze nabídnout až při 4. reklamaci stejné vady

Právo odstoupení od kupní smlouvy získáte, pokud obchod nevyřeší Vaši reklamaci do 30 dnů.

Vrácení vadného produktu, pokud je vyžadováno, probíhá následovně: zašleme štítek, balík předáte na libovolném GLS parceshopu - (Najdi svůj GLS ParcelShop | GLS Ceská Republika (gls-group.eu)) a po přijetí balíku na sklad je Vám zasláno nové balení/náhradní díly.